Samtal m.m.

Samtal med en vän kan vara väldigt speciella.
Man kan lära sig något nytt.
Eller så kan det bara vara skönt att få prata med någon om hur man känner. 
Att veta att man har vänner som lyssnar om man vill prata är ovärdeligt.
Även om ens vänner ibland bara lyssnar med ett halvt öra så har hon / han ändå gett dig av sin tid vilket kan vara svårt ibland.

Det svårast är nog då man behöver prata om sina känslor med någon . 
Att öppna sig är inte alltid lätt.
Om man som mig inte har en jätte bra bild från mitt senaste förhållande så blir det svårt att lita på någon så mycket igen. 
 Det som verkar självklart är inte alltid sanningen.
Den trygghet man förväntar sig finns inte alltid där.
Men när man känner sig trygg i den famn man är så har man hittat någon som har betydelse vare sig det är en vän eller partner.

Jag vill känna den tryggheten.

Ja förtjänar att bli älskad , så älska mig för den jag är.......

Stor kram till alla !!!!!

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Go get him!

2007-07-29 @ 17:28:05
URL: http://gsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0