Killar , Vad , Hur , Men ändå bra....

Vad killar vill ha!
Vad är det killar vill ha?
Vad vill killar att vi ska göra?

Hur vill killar att vi ska se ut?
Hur vill killar att vi ska vara?
Hur ska vi kunna få killarna att vilja ha oss tjejer för dom vi är?

Nu får ni inte tro att jag hatar eller ogillar killar för det gör jag inte .
Jag är bara en tjej som alla andra som försöker förstå mig på killar.

Man hör att killar tycker att vi tjejer är komplicerade.... Men en nyhet till er killar då, ni är inte lätta ni heller.

Men på något konstigt sätt så lyckas vi ju leva tillsammans killar och tjejer.

Killar kan faktiskt vara ganska mysiga.
Killar kan vara snälla och bry sig ( även om dom är dåliga på att visa det ).
Killar kan vara trevliga att prata med.

Killar kan vara kompilicerade men vad skulle vi göra utan dom ...

Jag tror att vi skulle ha mycket tråkigare om killarna inte existerade......

Killar ni må vara komplicerade och riktiga svin ibland ..... men i slut ändan så är det bra att ni finns.... :-)


Stor Kram till alla !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Toad

Ja du...
Precis som du säger så tycker jag precis tvärtom, killar är ofta mycket lättare att förstå en tjejer. Men jag antar att det har att göra med vem man har lättast att sätta sig in i, så att säga. Vi tänker ju faktiskt inte på samma sätt även om vi alla är ruskigt lika varandra ändå...

2007-06-17 @ 18:10:32
URL: http://toad.start1.se
Postat av: Lasse

Högst individuellt, skulle jag säga. Det var väl informativt. Och vad vi tänker på? Ingenting. :)

2007-06-20 @ 23:03:45
URL: http://swindiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0