Vänner

Jag vill igenterligen bara tacka för att jag har så bra vänner som inte dömmer mig för hur jag väljer att leva.
Jag har även fått nya vänner nu i vår och jag är tacksam för att jag har dom oxå.

Min älskade vän du vet vem du är har alltid ställt upp för mig så att jag nu har gått ner 11 Kg under våren vilket är en stor triumf för mig.  Jag har tack vare mina vänner fått tillbaka mitt självförtroende.

Jag är nu mera ganska nöjd med mig själv och kan tycka att jag är snygg. 

Jag har lärt mig mycket under denna våren......
Jag ha lärt mig att jag kan göra saker som kan tyckas omöjliga.
Jag vet nu vad ansvar innebär.
Jag har lärt mig att ta ekonomiskt ansvar.



Allt man gör ger en erfarenheter och man lär sig något nytt nästan jämnt.


Ens vänner är det viktigaste man har och dom måste man ta hand om utan att glömma sig själv.


Ta aldrig dina vänner förgivet , för en dag kanske dom inte står där och tar emot dig om du faller.

Stor kram till ALLA mina vänner .... Jag tycker grymt mycket om er........... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0