7 Sanningar om mig själv

Jag blev utmanad av ebbaluna.blogg.se att berätta sju sanningar om mig själv. Det tog ett tag tills jag hittade sju sanningar som kan vara oväntade och som kanske inte alla vet om, men som lämpar sig för allmänheten...
Så här lyder utmaningen:

Länka till den som utmanat dig
Berätta sju sanningar om dig själv
Utmana sju personer
Lämna ett meddelande till dem du utmanar

1. Som många andra så ha jag en stor skräck för ormar. Jag gillar dom inte alls men försöker att lära mig att kunna vara på samma ställe som dom.

2. Jag hade ätstörningar när jag gick i 9:an. Jag åt inget när jag var i skolan eller när ja var själv hemma. Ingen i min familj visste något och dom har inte fått veta det fören på senare tid

3. Jag blev psykiskt misshandlad av mitt ex under flera år. Fick även vid ett tillfälle ta emot ett slag i bakhuvudet. Men jag är som tur är nu mycket starkare i min person än jag var då.

4. Mina föräldrar skildes när jag var typ 1år.

5. När jag var liten var jag lite av en vilde och klätrade på utsidan av räcket på bron.

6. Min morfar var den i familjen som jag stod närmast.

7. Jag hade atma när jag var liten men som nu har växt bort .


Kommentarer
Postat av: Gudrun

Och vem utmanar du då? :-P

2008-05-13 @ 11:34:24
URL: http://gsp.blogg.se
Postat av: Piggy

Uppdatera bloggen oftare! =)

2008-05-25 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0