Uppdatering!

Nu är det inte långt kvar...


Det känns både roligt och sorgligt.....
Tänk snart får man hålla sin lilla bebis i famnen och uppleva hur det är att bli mamma för första gången.
Det är nu mindre än 2,5 veckor kvar tills den lille/lilla är beräknad och det känns som om tiden bara har flygit iväg.
Har nu bara 5 dagar med idag att jobba och sen är det mammaledighet som gäller.
Det som snurrar mest i huvudet just nu är väl lite olika frågor som är vanliga i detta skedet.
* Hur ska förlossningen bli?
* Undrar om det blir en pojke eller flicka?
* hur stor kommer bebisen att vara ?
m.m.

Varje gång som jag varit till barnmorskan så har allt sett bra ut.
- Magen växer som den ska.
- Bebisens hjärta slår som det ska.
-  Alla prover har varit som dom ska.

Så det är skönt .

Vi har fått det mesta inhandlat som behövs.
- Kläder
- barnvagn
- bilstol
-skötbord
- spjälsäng
- blöjor
m.m.

så nu är det bara för den lille/lilla att komma ut och möta denna värld.

Får försöka uppdatera lite mer sen efter att bebisen har kommit om jag inte får för mig att skriva lite innan :) .

Stor kram till alla !!!!!

Kommentarer
Postat av: eBbA

Kramar om av hela mitt hjärta och ser sååå fram emot att träffa dig och din familj i höst! Älskar dig, Cissi, min fina vän. Du kommer bli en underbar mamma, det vet jag!!!

2009-08-11 @ 00:04:43
URL: http://ebbaluna.blogg.se/
Postat av: Susanne i Örebro

hihi här kommer min uppdatering som jag väntat på =) önksar dig allt gott och hoppas allt går bra när dagen väl kommer! kramar om

2009-08-11 @ 16:21:03
URL: http://konungadotter.blogg.se/
Postat av: Susanne i Örebro

dax för ny uppdatering och bild på underverket!! =)

2009-09-15 @ 13:40:29
URL: http://konungadotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0